HAZ WAPIENICA 2017- DZIEŃ PIĄTY

Wczorajszego dnia wybraliśmy się na Dębowiec, którego wysokość to blisko 530m n.p.m
i znajduje się w kawałeczek malowniczej drogi od naszego ośodka. Podczas wędrówki na szczyt druh oboźny pokazywał nam ślady zwierząt i wyjaśnił jak je rozpoznawać. Gdy dotarliśmy do schroniska czekała nas niespodzianka, mogliśmy przejechać się na torze saneczkowym gdzie czas mijał nam z niespotykaną prędkością. Po powrocie do schroniska wypiliśmy gorącą herbatę, mieliśmy trochę czasu na zjeżdżanie z górki na tzw. “jabuszkach”. W czasie zjazdu zostaliśmy świadkami akcji ratowniczej GOPR’u.

Powrotna wędrówka minęła nam równie szybko jak droga na szczyt. Gdy już dotarliśmy do ośrodka, zregenerowaliśmy siły, zjedliśmy posiłek i mogliśmy dokończyć nasze prace z poprzedniego dnia, czyli odlewy gipsowe.

Później czekała na nas jeszcze jedna atrakcja. Była to gra ekonomiczna polegająca na handlowaniu różnymi sprzętami, materiałami i naprawie statku Małego Księcia. Dzień zakończył się tradycyjnie lądowaniem, tym razem była to asteroida Małego Księcia.

Tej nocy miały miejsce jeszcze inne ważne wydarzenia. Były to: złożenie Przyrzeczenia Harcerskiego przez dh. Magdalenę Sanetra oraz dh Szymona Stachowiak oraz przyjęcie do 4ŚDH Agricola kolejnych członków, poprzez nadanie im chust. Wszystkim serdecznie gratulujemy, życzymy wielu sukcesów i przygód na ścieżce harcerskiej. Organizatorom (czyt. kursantom)natomiast dziękujemy za stworzenie świetnej gry jak i magicznego klimatu.