OBÓZ LETNI 2015- WARUNKI UCZESTNICTWA

Drodzy Rodzice!
W związku ze zmianami wprowadzonymi w tym roku w regulaminie zatwierdzania obozów harcerskich prosimy Państwa o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa. W dokumencie tym znajdziecie informacje dotyczące m.in. kadry, miejsca i godziny wyjazdu, warunków socjalnych, programu oraz warunkach rezygnacji z udziału w obozie.
W dniu wyjazdu na obóz podczas zbiórki pod autokarem będziemy zbierać podpisy pod listą potwierdzającą, że zapoznaliście się Państwo z warunkami uczestnictwa i akceptujecie je. Podpis muszą złożyć Rodzice, nie Dzieci!
Jeśli ktoś z Państwa nie będzie osobiście odwoził swojej Pociechy na miejsce zbiórki prosimy o pobranie poniższego pliku, zapoznanie się z warunkami i wydrukowanie drugiej strony, na której złożycie Państwo oświadczenie. To oświadczenie prosimy przekazać nam przez Państwa Dziecko w dniu wyjazdu, lub, jeśli Państwo wolą, osobiście do Komendy Hufca lub organizatora obozu.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.

Organizatorzy obozu.

Warunki uczestnictwa : Link

Zobacz Również

Sprawozdanie finansowe 2015-2017

2017-09-07 19:20:43
oluu

10

14 DH “FENIKS”

2017-11-20 20:23:16
administrator

8

PDH “Stella”

2017-11-19 21:29:46
administrator

8

Post Author: Administrator